<  Înapoi la Pagina Răzvan Petre


SEXUL ŞI „NIRVANA”

Nu întotdeauna curiozitatea pentru paranormal este lipsită de pericole ! Numeroase grupări ezoterice se oferă să deschidă uşile ferecate ale misterelor oculte. Pentru a prospera şi a-şi lărgi audienţa ele aplică tehnici de manipulare, cum ar fi :

  1. Cultul personalităţii Liderului Suprem, auto-proclamat “Mesia”, “Guru” sau în alt fel, de care se tem toţi, ale cărui spuse sunt “sacre” şi ale cărui dorinţe sunt “lege” pentru credincioşii săi; 

  2. Îndoctrinarea, fanatizarea, scoaterea adeptului de sub influenţa benefică a familiei şi a prietenilor;

  3. “Spălarea creierului” prin bombardament telepatic direct în timpul şedinţelor comune de meditaţii, când subconştientele discipolilor sunt deschise, receptive, neprotejate împotriva atacurilor venite de la cei consideraţi “prieteni”;

  4. Impunerea unei alimentaţii neconsistente, fără carne, şi a posturilor prelungite, pentru a le slăbi mintea supuşilor şi a-i manipula mai uşor;

  5. Încurajarea libertinajului sexual şi a orgiilor.

 

De câţiva ani s-a răspândit în România o grupare ce promovează “tantra-yoga sexuală”, fiind de fapt o şcoală a corupţiei. Nu minimalizăm unele cunoştinţe geniale pe care ni le-a dat Orientul. Nu negăm faptul că omul este sănătos dacă şi organele sale genitale funcţionează normal. Dar de aici şi până la afirmaţia că “sexul este motorul evoluţiei spirituale”, aşa cum perorează aceşti pretinşi “iniţiaţi”, trecerea de la sublim la ridicol este evidentă. Atraşi de vraja misterelor ezoterice, unii s-au lăsat păcăliţi de promisiunile falşilor prooroci. Numeroase relatări scandaloase din mass-media au atras atenţia asupra acestui fenomen social : sinucideri, drame familiale, atentate la morală, vieţi distruse. În căutarea cauzelor, iată punctele cheie ale pseudo-învăţăturii “tantra-yoga sexuală”:

1)   La baza doctrinei stă “continenţa sexuală”. Ea specifică : “Bărbatul nu trebuie să ejaculeze în timpul actului sexual şi nici după aceea” (?). Să fim convinşi că nici un bărbat normal nu poate realiza la nesfârşit această aberaţie fiziologică fără să aibă necazuri (adenom de prostată, impotenţă, nevroză şi obsesii erotice). [Vezi şi www.multiorgasmic.com ] Firesc, apare întrebarea : la ce foloseşte această ciudăţenie ?

2)   Tantricii proclamă :“Calea spre evoluţia spirituală este actul intim cu continenţă. Acela care îşi ridică energia sexuală din zona genitală către cap - “centrul spiritual al fiinţei” - va dobândi puteri paranormale, îşi va arde păcatele, se va integra în Absolut”. Spus pe şleau, se folosesc de Numele lui Dumnezeu ca să-şi justifice excesele sexuale ! Ce se întâmplă în realitate ? Discipolii manifestă slăbirea nervilor, tulburări de raţionament, agresivitate, atenuarea discernământului dintre bine şi rău. Cum oare s-ar putea deschide către înţelepciune şi compasiune un om obsedat de sex, abrutizat şi cu mintea rătăcită ?

3)   Ideologia anti-cristică ne şochează bunul-simţ cu încă un precept : “Să nu te ataşezi prea mult de persoana iubită, fiindcă gelozia este un sentiment negativ. Să-i permiţi iubitei, sau iubitului, acuplarea cu alţi parteneri, ba chiar s-o încurajezi.” (?). Conduita impusă discipolilor este de a convinge cât mai multe fiinţe de sex opus să se “deschidă erotic” pentru toate perversiunile imaginabile. Aceasta ar fi, chipurile, “iniţierea tantrică” !

Există un motiv foarte serios pentru care vagabondajul sexual poate fi considerat dăunător. În timpul actului intim bărbatu1 şi femeia îşi amestecă aurele energetice, schimbând între ei tot felul de energii. Cine are mulţi parteneri se încarcă cu toate energiile din biocâmpurile lor şi, ca urmare, îşi alterează treptat caracterul , depersonalizându-se. Aceasta este pedeapsa gravă suportată, mai devreme sau mai târziu, de către prostituate şi destrăbălaţi.

4)   Pentru a unge tot acest mecanism al degradării morale, şarlatanii “yoghini” au mai adăugat o picanterie, tehnica transfigurării în cuplu : “Când nu-ţi iubeşti partenerul de sex, trebuie să-l transfigurezi, adică să-ţi imaginezi că este un zeu, zeiţă, un om perfect, un principiu ideal.” În schimb, afecţiunea sinceră, omenească, firească dintre bărbat şi femeie este ridiculizată de înrăiţii sectei. “Transfigurarea” este modul perfid de a-şi acoperi goliciunea sufletească prin fantasmagorii. Cu obrăznicie, afirmă că şi Isus Hristos a iertat-o pe prostituată, fiindcă “mult a iubit”, aşa că, spun ei,”dacă îţi transfigurezi partenerii, cu oricât de mulţi te-ai culca, nu mai faci păcate” (?). Astfel de idei bolnave au zdruncinat echilibrul familiilor de “tantrici”, care acum practică adulterul la modul cel mai public. Iluzorie “realizare spirituală” !

Iată, prin urmare, cine sunt cei ce lansează periodic zvonuri alarmiste privind ba un asteroid distrugător, ba un cutremur devastator, ba o conspiraţie francmasonică ! Motivul este simplu : provocarea unui dezechilibru psihic în populaţie, pentru a-şi racola uşor membri dintre persoanele terorizate de “pericole” ascunse.

 Poate cel mai revoltător este modul cum unii lideri ai acestei secte le fac pe tinerele cursante de la yoga să se îndrăgostească subit de ei. Indivizii lansează fascicole hipnotice către frumoasele victime, care simt dintr-o dată o pasiune irezistibilă pentru respectivii “aleşi”. Femeia nu are nici o scăpare de sub voinţa “Rasputinului dâmboviţean”. După ce o aduce într-o stare de prostraţie, îi foloseşte trupul şi o fotografiază în cele mai indecente poziţii, pentru a o şantaja în caz că nefericita reclamă violul la Poliţie. 

O batjocură întreagă, destinată celor ce iubesc numai cu trupul, această modă a răspândit corupţia şi lipsa de caracter în rândul yoghinilor. Ei ar avea cu totul alte lucruri de făcut, mult mai importante decât „amorul tantric” en-gros, lipsit de informaţia ştiinţifică necesară pentru a fi ceea ce a fost în urmă cu mii de ani în Orient.

De altfel, o regulă elementară în yoga adevărată este respectarea „brahmacharya”, adică adoptarea unei conduite sexuale potrivite să ajute omul înspre „cunoaşterea lui Dumnezeu”. Care, pentru vremurile şi locurile în care trăim, nu poate fi alta decât moderaţia şi bunul-simţ. Din contră, tantricii încurajează excesele şi duritatea, ceea ce contravine şi spiritului creştin, şi celui românesc.

Fiinţa preocupată obsesiv de sex nu-şi poate purifica mintea, nu-şi poate găsi astâmpărul. Însă afecţiunea sufletească şi loialitatea în cuplu pot aduce cumpătarea şi echilibrul necesar dezvoltării spirituale. Căutând, înainte de orice, cu sufletul curat, un alt suflet curat, este semnul înţelepciunii şi speranţa păcii interioare. Este o pavăză împotriva corupţiei morale.

RĂZVAN PETRE

1998


 

REFERINŢE WEB

    Presedintele «European Yoga Council» ataca pornografia MISA

 

    În urma unui consult psihiatric de specialitate, s-a ajuns la concluzia despre G. că "pacientul prezintă, în momentul examinării, dezvoltare paranoică a personalităţii cu elemente obsesivo-fobice pe fond psihopat schizoid"

„Considerăm că numitul prezintă un grad mare de periculozitate socială şi proliferarea unor practici aberante cu caracter sexual, fapt pentru care apreciem că discernământul este pierdut în raport cu fapta pentru care este cercetat şi recomandăm aplicarea măsurilor de siguranţă medicală prevăzută de art. 114 CP…

„Idei interpretative de persecuţie, idei dominante cu caracter mistic, idei obsesivo-fobice cu caracter mistico-religios şi erotic, preocupări erotice exagerate nemotivate afectiv. Instabil în timpul discuţiei (…) capacitate de sinteză şi abstractizare diminuată. Afectivitate - instabil, irascibil, revendicativ.” La categoria examenul personalităţii Grig a dat rezultate absolut spectaculoase, astfel „tendinţele psihonevrotice releva în sfera personalităţii manifestă valori patologice pentru tendinţele obsesive (321 puncte faţă de normalul de 120 de puncte), schizoide (340 de puncte în loc de 120 de puncte pentru cazuri normale). Cu valoare accentuată apar tendinţe paranoide (280 de puncte faţă de normalul de 120 de puncte). (…) în sfera personalităţii profunde apare o sexualitate ambivalentă, dominată de necesitatea erotică, agresiunea lipseşte, fiind refulată. În sfera afectivă, refularea dorinţei de afirmare, caritate, religiozitate, fiind caracteristic nevrozelor şi la psihoze dintre care schizofrenici. Caracter limbaj afectat, care încearcă să-şi seducă auditoriul, doreşte să se arate dur, dar este de fapt slab. Masochism moral; înclinare neautentică spre etică, religie, artă, profesii spirituale.”115

http://bisericasecreta.wordpress.com/2007/03/28/misa

 

    Experienţa mea în cadrul MISA

"Am părăsit MISA după 3 ani de yoga, profund scârbit de mentalităţile primitive de acolo: idolatrie, nesimţirea (crescândă) a multor cursanţi, dar şi instructori, aroganţa, isteria psihotică în ceea ce priveşte francmasoneria, sub-cultura aceea în care se amestecă noţiuni de spiritualitate, yoga, creştinism, fizică cuantică, chimie etc într-un ghiveci care adună indivizi care cred în orice ştire extrasă din ziare de doi bani sau, mai nou, de pe site-uri de două parale..."

continuare la http://www.exmisa.org/eamped26/topic498.html

 

    O mărturie extraordinară din partea unui fost devotat al acestei "căi" o puteţi găsi la adresa de internet http://www.danionvasile.ro/carti/jurnalul_convertirii.doc


ADDENDA

DESPRE BRAHMACHARYA

Şcolile yoga şi ordinele monastice din aproape toate religiile adoptă abstinenţa sexuală. Aceasta este o luptă directă cu unul dintre cele mai puternice instincte, prin care Dumnezeu creează şi susţine viaţa pe Pământ. Nu te poţi juca cu ea în cazul celibatului: ori o învingi, ori te învinge. Totuşi, ar fi mai uşor să te împrieteneşti cu ea, să o îmblânzeşti. Sunt unii care reuşesc să-şi suprime dorinţa sexuală, dar ei nu sunt regula. Marii yoghini şi sfinţi reuşesc să îşi folosească intens chakrele superioare, ceea ce duce la o relativă lipsă de interes pentru cele inferioare (hrană, sex, avuţii, ambiţii). La ei, sexualitatea s-a redus sau a dispărut natural, prin reorientarea profundă a fiinţei către Dumnezeu. Plăcerile spirituale sunt infinit mai intense şi mai prelungi ca cele sexuale.

Desigur, sunt nenumărate cazuri de celibatari sau văduvi (de ambele sexe) care sunt forţaţi la singurătate. Totuşi, ei sunt obligaţi din exterior la inhibarea instinctului, care încă le marchează comportamentul. Cei mai mulţi îşi refulează poftele, dar unii reuşesc să îl sublimeze în alte forme de creaţie, în alte preocupări ce îi absorb. Refularea nu este un rezultat optim, ci un chin, o suferinţă interioară, pe care psihologii o pot depista. Sublimarea este calea înţelepţilor, inclusiv a yoghinilor.

Se ştie că femeile îşi controlează potenţialul sexual mai bine decât bărbaţii (sunt desigur şi excepţii de ambele părţi). De aceea, lor le este mai uşor să se abţină. Bărbaţii trebuie să angreneze mai multă voinţă şi exerciţii speciale pentru a reuşi. Brahmacharya este o normă din yoga adresată bărbaţilor, căci doar ei erau yoghini. Deci este mai ales problema lor. Pentru femei, yoga nu acordă indicaţii diferite.

Brahmacharya poate fi înţeleasă şi ca singurătate, calea către meditaţie şi creativitate superioară. S-a constatat că mulţi bărbaţi de vază ai ştiinţei, filosofiei europene au fost singuri o mare parte din viaţă sau au avut relaţii extrem de sumare cu alte persoane, oricum creaţiile lor importante au avut loc în momentele când erau singuri cu gândurile lor. În acest sens, brahmacharya ar fi sinonim cu focalizarea intereselor către un singur scop, acela de eliberare a sufletului de tirania simţurilor, a tendinţelor aberante ale ego-ului şi realizarea Sinelui divin. Se poate defini astfel ca fiind comportamentul sexual, dar şi interpersonal, adecvat dobândirii cunoaşterii supreme. Acest comportament poate fi unul de izolare de relaţii sociale convenţionale şi inutile şi chiar de renunţarea la activitatea sexuală din acelaşi motiv: de a nu-şi complica viaţa şi mai ales a nu fi deranjat în activitatea intelectual-spirituală.

Totuşi, unii mari realizaţi spirituali au fost căsătoriţi. Un exemplu celebru este Lahiri Mahasaya, care întreţinea raporturi sexuale fireşti, după care intra în samadhi, cu aceeaşi naturaleţe. Viaţa obişnuită nu e desconsiderată de cel înţelept.

Pentru viaţa în lume, conduita recomandabilă este de a avea o sexualitate regulată, dar moderată. Abstinenţa ar putea fi acceptată doar în aşezăminte retrase, izolate, care limitează ispitele sexuale.

19 august 2009